HOSTED BY

Department for International Trade

SPONSOR

PREMIUM SPONSOR

CANLI YAYIN SPONSORU

MEDYA TAKİP SPONSORU

Birleşik Krallık Başkonsolosluğu’na Sorduk

Markalaşma sürecinde İstanbul’un yeri ve önemi nedir?

Türkiye’nin kültürel, tarihi ve doğal zenginlikleri bakımından markalaşma potansiyelinde çok sayıda şehir arasında en dikkat çekici olan İstanbul’dur. Bu nedenle İstanbul, sahip olduğu güçlü marka algısı ile Türkiye’nin öncelikli hedefleri arasında yer alır. Kozmopolit yapıya sahip olan şehir, sosyal, sanatsal ve kültürel zenginliklerin yanı sıra coğrafi konumu ile de ön plandadır. Yurtdışında Türkiye’den bahsedildiğinde ilk akla gelen İstanbul’dur. Bu bakımdan marka olmak, ilk akla gelen olmaktır. İstanbul, tüketicilerin gözündeki dayanıklı algısı sayesinde kalıcı ve essiz bir kimliğe sahiptir. Tüketiciler açısından ise marka daha az risk demektir. Markalaşma için akılda kalıcılık, bağlılık ve bilinirlik olmazsa olmazlardır. İstanbul tüm bu özellikleri bir arada bulunduran, markasını yaratmak için sınırsız emek ve para harcamakta olan birçok firma için seçkin imajı ile ilk akla gelen ve bilinen şehirlerden biridir. Burada yapılacak yatırım ve harcanan emeğin geri dönüşü, birçok farklı şehre oranla çok daha hızlı geri dönüş sağlayacaktır.

İstanbul TALKS konferansları hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Dünyayı değiştiren fikirler yaymak vizyonu ile yola çıkan İstanbul TALKS, ulusal, uluslararası ve dünyaca tanınmış konuşmacı profilini bir araya getirirken alanında uzman bir hizmet sunmaktadır. Bölgede düzenledikleri konferanslar ile seçkin katılımcılara sektörleri ile ilgili en güncel bilgi ve iş çevresi sunarak sektörü hareketlendiren hamleler yapmaktadır. İstanbul’un marka algısını deneyimi ile destekleyen ve dünyaca ünlü bir marka haline gelmesine destek olan İstanbul TALKS, Avrupa-Ortadoğu-Afrika’nın referans noktası konumundadır.

Bu konferanslar markalar açısından ne gibi faydalar sağlar?

Konferanslar, bilgi çağına geçiş ile birlikte tüm dünyada önem kazanmış etkinlik türleri arasında vazgeçilmez bir yer almıştır. Katılımcılarının çeşitli konularda bilgi sahibi olma ve sorularına cevap bulma amacıyla yöneldikleri konferanslar, birinci elden uzman bilgisini dinleyicilerine taşır ve yetkin konuşmacılar aracılığı ile doğru bilgi akışını sağlar. Her yeni bilgi katılımcılar için farklı fikirleri doğurur. Markanızın bilinirliğini ve toplum üzerindeki algısını yaratmanın en önemli fırsatını sunar. Fikirlerin açıklayıcı ve bilgilendirici bir anlatım ile dinleyicilere ulaştığı konferanslar, pazarlama dünyasının trendlerini belirler ve markaların geleceğini yapılandırır. Firmalarını geleceğe taşımayı hedefleyen tüm katılımcılar için altın değerindedir. Konferansların özü tecrübedir. Bu nedenle, kendi alanında yetkin, deneyimli, geniş bilgi hazinesine sahip konuşmacıların bilgilerini paylaştığı, sektörünüzde çalışan profesyoneller ile bir araya geleceğiniz konferanslar, en etkili öğrenim metotlarından biridir.