SPONSORLAR

Sponsorlarımıza sorduk. Cevapladılar 🙂

 

 

PLATİN SPONSOR

 

 

Markalaşma sürecinde İstanbul’un yeri ve önemi nedir?

Mavi 25 yıl önce global bir marka olma hedefiyle İstanbul’da doğdu ve hep marka yönetiminin merkezi olarak kaldı. İstanbul’un markalaşma süreci de bir bakıma Mavi’yle paralel gelişti; egzotik, uzak ve zor bir destinasyonken, 2000’li yıllarla birlikte yıldızı parlamaya başladı. Dünyanın İstanbul’a bakışı değişip kentin sık sık küresel medyada yer almaya başlamasıyla, İstanbul hakkında çıkan her yazıda Türk halısı ve Türk kahvesiyle birlikte Mavi’nin jeans’leri de geçiyordu. Time Dergisi yayınladığı A List’te İstanbul’u Mavi ile özdeşleştirdi. Mavi de İstanbullu olma konusunu sahiplendi. İstanbul Tişörtleri koleksiyonu kısa zamanda bir fenomen haline geldi, milyonlarca adet sattı. Markayla kent arasındaki ilişki Burası İstanbul kampanyasıyla vurgulandı. Martin Parr ile birlikte hazırlanan “İstanbul’da Stil Peşinde” kitabı dünyaya farklı bir İstanbul sundu. Marka çevresinde oluşturulan aura Akdenizlilik ve İstanbulluluk çerçevesinde oluşturuldu. Bunlar dışarıdan görülenler. Mavi’nin markalaşma sürecinde İstanbul’un asıl önemi, çokkültürlü ve uluslararası insan kaynaklarıyla, özellikle tasarım ekibindeki birçok yabancı tasarımcının burada yaşamayı seve seve kabul etmeleri, İstanbul’un sadece bizim için değil onlar için de tutku duyulan bir metropol olması.

 

İstanbul TALKS Konferansları hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

İstanbul TALKS konulara yeni nesil bakış açısıyla yaklaşıyor. Bu bakış açısı Mavi’nin denim generation olarak adlandırdığı günümüz gençliğinin ilgi odaklarıyla bağlantılı olarak kurduğu kültürel köprülerden biri olmasını doğuruyor. İstanbul Talks ile global perspektifi güçlü içerikleri, alanında dünyadaki en ilham verici kişilerden dinlemek mümkün olacak. Konferans konularının çok belirgin olması ve ele alınışındaki yenilikçilik heyecan verici. Mavi’nin bu konferansın ana teması olan ‘Girişimcilik’ alanında Türkiye’nin önemli örneklerinden biri olması ve İstanbul TALKS’un Girişimcilik Vakfı’yla birlikte gençleri destekleyen büyük bir programı içermesi de büyük anlam taşıyor.

 

Bu konferanslar markalar açısından ne gibi faydalar sağlar?

Mavi, bu yıl 25. yaşını kutluyor. Yıl boyu sürecek kutlamaların ilk sürprizi İstanbul TALKS sponsorluğu olacak. Konferansta Richard Branson’un yer alması Mavi için özel bir anlam da taşıyor. Göz kamaştırıcı bir girişimcilik başarısı göstererek dünyada konusunun en parlak, ilham verici isimlerinden olmasının yanında, her fırsatta Mavi’nin jean’lerini giydiğini kendiliğinden dile getirmiş olması bu buluşmayı  daha da heyecanlı hale getiriyor. 25. yılda Mavi’nin kürsüde en çok görmek isteyeceği isim İstanbul TALKS sayesinde karşımızda olacak. Her marka bu türden buluşmalar hayal eder. İstanbul TALKS da o hayali en iyi şekilde gerçeğe dönüştürebilecek bir yapı.

Adı üzerinde İstanbul TALKS. İstanbul merkezli ancak global bakış açısına sahip… Bu kenti aurasına katmış markalar için yeni bir destekleyici iletişim kanalı. İstanbul Talks; gençliğe yaklaşımı, kadın konuşmacılara ağırlık vermesi, yeni nesil konferans deneyimini başlatması ve sponsorlara ayrıcalıklı yaklaşımıyla markalara değer katacak.

 

PANEL SPONSORU

 

Markalaşma sürecinde İstanbul’un yeri ve önemi nedir?

Markalaşma, günümüzde, ülkelerin global pazarda etkin güce sahip olması ve ekonomilerinin büyümesi açısından çok önemli bir rol oynuyor. Bu noktada; genç, dinamik, girişimci, yenilikçi bir yapıya sahip olmak, hem ülkeler, hem markalar için markalaşma sürecin doğru ve hızlı ilerlemesi adına büyük bir avantaj sağlıyor. Dünyanın marka şehirleri arasında gösterilen İstanbul, gerek jeopolitik konumu, gerek Türk iş dünyasındaki etkin bireylerinin bir araya geldiği bir merkez haline gelmiş olması ile markalaşma sürecinin de önemli şehirlerinden biri. Genç, girişimci, eğitimli Türkiye nüfusunun, küresel trendlerle buluştuğu, Doğu ve Batı arasında farklı kültürleri gözlemlediği ve birlikte iş ürettiği, işbirliklerinin çok daha verimli hale geldiği İstanbul, aynı zamanda kendi doğal güzelliği ve tarihi dokusu ile de potansiyeli yüksek bir merkez. Biz de GE olarak bu potansiyele duyduğumuz güven paralelinde 2015 yılında Türkiye İnovasyon Merkezi’mizi İstanbul’da açtık. Tüm bu artıları ile birlikte İstanbul’un, markalaşma sürecindeki etkinliğinin önümüzdeki yıllarda daha da artacağına inanıyorum.

 

İstanbul TALKS Konferansları hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Dünyadaki markalaşmış şehirler bu gücünü, marka etkinliklerine yansıtmaya, birer marka başkenti haline gelmeye başladı. İstanbul TALKS Konferansları işte bu süreçte İstanbul’un sahip olduğu potansiyeli ortaya çıkaran önemli bir rol üstleniyor.  Dünyanın ünlü girişimcileri, iş dünyasına yön veren parlak fikirleriyle İstanbul’da buluşturan bu konferansın ilgili tüm paydaşlara katkısı olacağına inanıyorum.

 

Bu konferanslar markalar açısından ne gibi faydalar sağlar?

Girişimcilikten teknolojiye, kadından finansa 10 farklı başlıkta sektörleri bir araya getiren İstanbul TALKS Konferansları, geleceğimizi şekillendirecek birçok konuda iş dünyasının networkünü güçlendiriyor. Konferanslarda yenilikçi bakış açısının aktarılması, global trendlerin farklı kültürlerden gelen önemli konuşmacılar tarafından değerlendirilmesi gelecek için hepimize ilham vermesi açısından önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum.

 

Özlem Aksoy

GE Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü

 

ULAŞIM SPONSORU

audi

MEDYA SPONSORU

Bloomberght TV

DİĞER SPONSORLAR

 

Markalaşma sürecinde İstanbul’un yeri ve önemi nedir?

İstanbul kendisi zaten tarihi ve  kültüre  zenginliği ile çok özel  bir marka . Yapılması düşünülen otel yatırımları, finans merkezi , emlak , eğitim ve sağlık alanındaki yatırımlar göz önüne alındığında  küresel ölçekte Paris, Londra ve New York’un bulunduğu seviyeye gelmesi için önünde bir  engel olmadığını düşünüyorum. Tüm bu sebepler ile  önümüzdeki dönemde İstanbul’un öneminin daha da artarak  İstanbul TALKS  gibi organizasyonlara ev sahipliği konusunda dünyada akla gelen ilk üç şehirden biri olacağını düşünüyorum.

 

İstanbul TALKS Konferansları hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Gerek katılımcılar gerekse konu ve yapısı itibarı ile  ben  büyük katkılar sağlayacağını düşünüyorum. İstanbul TALKS’un en önemli detayı kapsadığı  konular, birbirinden değerli konuşmacılar ve tabii ki bir araya getireceği katılımcılar. Başarı hikayesi olan, vizyon sahibi ve gelecek trendler konusunda söz sahibi olan konuşmacıların katılımcılara büyük değerler katacağı tartışılmaz bir gerçek. Bununla birlikte mükemmel bir ev sahipliği ile bu organizasyonun yurtdışında İstanbul’un şehir imajı için çok önemli olacağına ve ses getireceğine inanıyorum.

 

Bu konferanslar markalar açısından ne gibi faydalar sağlar?

Günümüzde sağlam hikayesi olan markalar bir şekilde başarılarıyla ön plana çıkıyor, bu hikayelerin anlatılış  ve aktarılış sekli de başarılarında  çok önemli bir  rol oynuyor. Öne çıkan markaların  önce tercih edilme sebeplerinin ardından da “Love Brand” olma yolundaki  hikayelerinin detaylarıyla  anlatılarak aktarıldığı, WOM ve de kelebek etkisi yarattığı bu tarz organizasyonlar  tüm markalar için çok  önemli.